Eten van een Lekkere Tafel

donderdag 3 juli 2014

Workshop Tafelstyling!

Enkele weken geleden werd ik gevraagd of ik naast het verzorgen van lekkernijen ook een workshop tafelstyling zou willen geven. Ik hoefde hier niet lang over na te denken. Want ik wist wel iemand die mij heel goed hierbij zou kunnen helpen. Celesta van #Withlovecelesta past helemaal mij concept. Tijdens de Workshop werden er handige tips & tricks gegeven door Celesta hoe je op een eenvoudige manier een geweldige tafel kan stylen

Zie hier het resultaat.

Dus ben je nog op zoek naar een invulling voor een vriendinnen uitje of vrijgezellenfeestje dan is een Workshop Tafel Styling gecombineerd met lekkernijen van Eten van een Lekkere Tafel een idee!
Dat kan in mijn proeflokaal in Vught tot 15 personen of op en andere locatie. Stuur mij een mailtje voor overige informatie.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten