Eten van een Lekkere Tafel

zaterdag 28 december 2013

Hartige Verwentafel Proeverij!





Omdat ik heel erg van hartig lekkernijen hou wil ik elk seizoen weer nieuwe recepten uitproberen. Daarom vind ik het leuk om een Hartige Verwentafel Proeverij te organiseren op:

Deze heerlijke hartige taart met geroosterde radijsjes en ricotta staan zeker op de tafel! 
(bron pinterest) Maar natuurlijk ook de heerlijke crostini's met verschillende toppings.


Zondag 23 februari tussen 14.00 - 16.00 uur
Fort Isabella
Proeflokaal Eten van een Lekkere Tafel
Reutsedijk 8
Vught

Ik zorg voor de hartige lekkernijen en 1 glasje wijn is van het huis.

Kosten 15,50 per persoon. Wees er snel bij want er zijn maar beperkte aantal plaatsen in mijn Proef lokaal.

Aanmelden kan via: etenvaneenlekkeretafel@gmail.com
t.a.v. Hartige verwentafel Proeverij
Na betaling is je aanmelding definitief!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten